Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Γλώσσα logo και ρομποτική στο νηπιαγωγείο!

 
          Ο προγραμματισμός των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών αποτελεί μία διαδικασία η οποία στηρίζεται στην ανάλυση αρχικά ενός προβλήματος και στη συνέχεια στη συγγραφή ενός προγράμματος που οδηγεί στην επίλυσή του. Υποστηρίζεται δε ότι καλλιεργεί τη λογική σκέψη, την αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων και  την ανάπτυξη ανώτερων μορφών σκέψης (Κόμης, 2004; Papert, 1991; Φεσάκης, Γούλη & Μαυρουδή, 2010). 
     Η  logo είναι  ένα συγκεκριμένο προγραμματιστικό  περιβάλλον. Η γλώσσα logo αναπτύχθηκε από τον  Seymour Papert  στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης, το 1968 και περικλείει τα πάντα, από μία γλώσσα προγραμματισμού έως μια φιλοσοφία της εκπαίδευσης (Yelland, 1995). 
    Θέλοντας να εισάγουμε τα παιδιά σ'αυτό το νέο (και για εμάς και για εκείνα) αντικείμενο δώσαμε την ευκαιρία στα παιδιά, παίζοντας  βιωματικά παιχνίδια,  στην αρχή πάνω στο τραπέζι σε επιφάνεια χωρισμένη σε τετράγωνα,  και μετά χρησιμοποιώντας  το σώμα τους στο πάτωμα (τετράγωνα πλακάκια), να εξοικειωθούν με τα σύμβολα και τη λογική των συγκεκριμένων περιβαλλόντων. 
   Στόχος του παιχνιδιού ήταν το παιδί, κρατώντας στο χέρι του μια μελισσούλα, να την  οδηγήσει  από μία αρχική θέση σε μια τελική ( ένα λουλούδι  ) την οποία επέλεγε το ίδιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου