Τελείωσε ο πρώτος μήνας του έτους , ευτυχώς τα μαθήματα έγιναν με φυσική παρουσία των παιδιών στην τάξη!
Παρακάτω θα δείτε μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν αυτές τις τρεις εβδομάδες.
Στη γλώσσα...
Στα μαθηματικά.....
Στον προγραμματισμό στο πρόγραμμα scratchjr...
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας με τίτλο "Η γη γυρνάει, ο χρόνος κυλλάει...'', ασχοληθήκαμε στα πεδία της μελέτης περιβάλλοντος, εικαστικών,ΤΠΕ με τις εποχές και τους μήνες του χρόνου.
Δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς με τις εποχές και τους μήνε κάθε εποχής!
Αρχική ιδέα της κατασκευής από τη συνάδελφο κ. Αριάδνη Ευαγγελοπούλου.
στη μουσική....
Στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων που εκπονούμε αλλά και στα προγράμματα etwinning ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα και με τη διατροφή μέσα από ΤΠΕ, ρομποτική, εικαστικά, μελέτη περιβάλλοντος.
Ασχοληθήκαμε επίσης και με άλλα πεδία του αναλυτικού προγράμματος όπως με τα μαθηματικά με τις τέχνες (εικαστικά-κινητικά παιχνίδια, ζωγραφική με πάγο, κατασκευές ), με την ρομποτική, φυσικές επιστήμες(πήξη-τήξη), Τ.Π.Ε....
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Οδήγησε την μελισσούλα στους πίνακες που εκφράζουν το αντίστοιχο συναίσθημα με αυτό το συναίσθημα που φαίνεται στο ζάρι των συναισθημάτων.
Οδήγησε την μελισσούλα στους πίνακες που εκφράζουν το αντίστοιχο συναίσθημα με αυτό το συναίσθημα που φαίνεται στο ζάρι των συναισθημάτων.
Οδήγησε την μελισσούλα στην συμπεριφορά της εικόνας που εκφράζει το ίδιο συναίσθημα με αυτό το συναίσθημα που είναι στο ζάρι.
Διαβάσαμε το διαδικτυακό παραμύθι << ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει>> και ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο της πήξης (κάναμε παγάκια βάζοντας παγοκύστη με νερό στην κατάψυξη και ακόμη βάλαμε χρώμα στο νερό για να φτιάξουμε χρωματιστά παγάκια) και με το φαινόμενο της τήξης(λιώσαμε κουβερτούρα και στο τέλος την φάγαμε).Με τα χρωματιστά παγάκια, ζωγραφίσαμε με την τεχνική του πάγου για να εμπεδώσουν καλύτερα το φαινόμενο της τήξης...λιώσαμε κουβερτούρα και φυσικά την γευτήκαμε.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
Στο πρόγραμμά μας ασχοληθήκαμε με αρνητικά-θετικά -αντίθετα συναισθήματα, ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα μέσα από την τέχνη, κάναμε κατασκευές ( ο τροχός των συναισθημάτων-το ζάρι με τα συναισθήματα- το βιβλιαράκι), παίξαμε παιχνίδια μίμησης, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας και όχι μόνο.
Τα συναισθήματά μας αλλάζουν -Ο τροχός των συναισθημάτων
Κατά την προσέλευση
Κατά την αποχώρησηΖωγραφίσαμε τι αισθάνεται το ανθρωπάκι στον πίνακα και αιτιολογήσαμε.
Παιχνίδια στον υπολογιστή (χρησιμοποιήσαμε την πλατφόρμα του Αισώπου)
Συζητήσαμε, παρατηρήσαμε και χρωματίσαμε τον πίνακα<<Η κραυγή>>του Νορβηγού Έντβαρτ Μουνκ
Παιχνίδι μίμησης με το ζάρι των συναισθημάτων που φτιάξαμε.Συζητήσαμε, παρατηρήσαμε και χρωματίσαμε τον πίνακα<<Η κραυγή>>του Νορβηγού Έντβαρτ Μουνκ
Φυσικά εκφραστήκαμε μέσα από την κίνηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου