Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Δραστηριότητες του Οκτώβρη

  ΤΜΗΜΑ 1

 Ξεκινήσαμε από τις αρχές του Οκτώβρη να ασχολούμαστε με τα συναισθήματα, συνδιάζοντας έτσι το  etwinning  έργο που υλοποιούμε με τίτλο Coding with a colour monster, sharing our emotions με το πρόγραμμα Αγωγής υγείας που θα υλοποιήσουμε την τρέχουσα σχολική χρονιά με θέμα τα συναισθήματα και τη διαχείρησή τους και τίτλο "Ο κήπος με τα συναισθήματα". Παράλληλα ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες στα θεματικά πεδία του αναλυτικού μας προγράμματος όπως γλώσσα (ακουστική επεξεργασία), μαθηματικά (χωρικές έννοιες), φυσική αγωγή (γνωρίζω το σώμα μου, κίνηση στο χώρο, ρυθμός και κίνηση κλπ), ΤΠΕ (γνωριμία με τον υπολογιστή, χρήση του διαδραστικού πίνακα, ψηφιακά παιχνίδια),Τέχνες (εικαστικά, μουσική, λογοτεχνία)  και μελέτη περιβάλοντος όπου εντάξαμε το πρόγραμμα. Στις παραπάνω δραστηριότητες ενσωματώσαμε τη ρομποτική με unplugged δραστηριότητες στην αρχή ,χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα ρομποτάκια , και στη συνέχεια γνωρίσαμε το beebot. Η συμμετοχή μας στην Εβδομάδα κώδικα με δύο κωδικούς και πολλές και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες στις οποίες τα παιδιά διασκέδασαν, δούλεψαν ομαδικά, εξικοιώθηκαν και αξιοποίησαν το τετραγωνισμένο περιβάλλον και την υπολογιστική σκέψη.

Παρακάτω παραθέτουμε φωτογραφικά στιγμιότυπα από ενδεικτικές δραστηριότητες.











 










 
 
ΤΜΗΜΑ 2

Ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες με τις οποίες καλύψαμε τα πεδία του αναλυτικού  προγράμματος: Στα μαθηματικά χρησιμοποιήσαμε τα φθινοπωρινά φύλλα  με το φυλλοβόλο δέντρο και χρώματα και μάθαμε χωροχρονικές έννοιες, (όπως πάνω-κάτω, μπροστά -πίσω, μέσα -έξω, απέναντι, ανάμεσα, ψηλά-χαμηλά, γύρω-γύρω). Ακόμη  ασχοληθήκαμε με την ομαδοποίηση των φύλλων ως προς ένα χαρακτηριστικό, το μέγεθος. Επίσης παίξαμε διάφορα παραδοσιακά  παιχνίδια μέσα στην τάξη αλλά και έξω στην αυλή για να εμπεδώσουν τα παιδιά καλύτερα τις παραπάνω έννοιες(γύρω-γύρω όλοι, περνάει περνάει η μέλισσα,  ο Μανώλης, η μικρή Ελένη, αλάτι ψιλό αλάτι χοντρό). Παράλληλα συνδέσαμε τα παιχνίδια με την φυσική αγωγή( κίνηση στο χώρο, ρυθμός) σύμφωνα με το πεδίο <<ρυθμική αγωγή>> του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου. Στη γλώσσα ασχοληθήκαμε με την λεπτή κινητικότητα επίσης διαβάσαμε παραμύθια όπου  τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από το παραμύθι. Μάθαμε τεχνικές ζωγραφικής, τα παιδιά ένιωσαν την χαρά της δημιουργίας και θαύμασαν το αποτέλεσμα της δουλείας τους.  Ακόμη ασχοληθήκαμε  με την ρομποτική( παιδί- προγραμματιστής, παιδί -ρομπότ), τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά και  εξοικειώθηκαν -χρησιμοποίησαν το τετραγωνισμένο περιβάλλον και την ρομποτική σκέψη.

                                                                   ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 
 
 
ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ
ΓΛΩΣΣΑ
ΤΕΧΝΕΣ/Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΤΣΙΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ
ΤΗΣ ΜΠΑΤΟΝΕΤΑΣ
ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ
ΦΡΟΤΑΖ
ΒΕΛΟΥΤΕ-ΚΥΡΟΜΠΟΓΙΑ
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου